Biscuiti integrali

Biscuiti sanatosi si cu un aport mare de fibre, adica te satura repede…

Aceasta reteta am facut-o inspirata de Andreea Beca, cu site-ul, http://www.becaskitchen.ro. Vroiam sa fac niste biscuiti integrali, deoarece aveam ingredientele, necesare, dar nu stiam cum sa le pun impreuna. Am gasit aceasta reteta si am facut-o cu unele modificari ca nu aveam ingredientele respective. Asadar iata reteta care este si una de post.Biscuiti integrali cu merisoare

Ingrediente:

6 linguri de faina integrala

4 linguri de tarate

4 linguri fulgi de ovaz (eu nu am avut si am pus musli)

4 linguri de zahar brun

o lingura seminte de susan

o lingura seminte de in

o lingura seminte floarea soarelui (nu am avut si am pus de dovleac)

o lingura ulei de masline

un varf de sare

2 linguri de fructe confiate, merisoare.

Mod de preparare:

Zaharul brun si fulgi de la musli i-am mixat la blender sa fie mai fini. Am pus toate ingredientele uscate impreuna intr-un castron. Apoi am adaugat 8-10 linguri de apa calduta si am amestecat bine, am adaugat pe urma uleiul de masline. Si se amesteca bine pana se incorporeaza si uleiul.

Biscuiti integrali 1

Am presarat un pic de faina integrala pe blatul de lucru si am intins fiecare bucata de aluat cu un facalet, cam la grosimea de jumatate de centimentru. Aluatul e putin lipicios, asa ca va recomand sa presarati un pic de faina si pe facalet. Eu am pus probabil un pic mai multa si au fost cam fainosi. Apoi cu ajutorul unor forme sau pahar se decupeaza biscuti. Se pun intr-o tava cu hartie de copt si se introduc la cuptor pentru 10- 12 minute la 170 de grade. Nu se tin mai mult ca devin tari, pentru ca nu am folosit niciun agent de afanare.

Biscuiti integrali, pregatirea

Biscuiti integrali

Deci aveti aici o portie de biscuiti integrali pe care ii puteti lua la mic dejun sau intre mese ca si gustari.

Biscuiti integrali cu susan

Spor la treaba daca va apucati de facut!

Leave a Reply

Introduceti adresa de email si veiti primi noutatile despre posturile acestui blog!

Join 23 other followers

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

