Chec cu iaurt si lamaie

Acest chec l-am facut impreuna cu cel cu mac, deoarece am pus in cuptor doua. A iesit foarte bun si acest chec!

Ingrediente:

4 ouă

o cană iaurt

o cană ulei

o cană și jumătate de zahăr

3 pahare făină

1 praf de copt

zahăr vanilat (esență de vanilie)

cocos (eu am pus foarte puțin)

coajă de lămâie de la 3 lămâi, sau cât vă place de aromat

Mod de preparare:

Se mixează ouăle cu zahărul și uleiul.

Apoi se adaugă coaja de lămâie, esența de vanilie, iaurtul, cocos.

Se pune apoi făina cernută și praful de copt. Se unge tava cu unt și se pune compoziția.

Se pune la cuptor 1 oră.

După ce se scote se lasă să se răcească.

Și apoi se face un sirop de lămâi. Se storc lămâile și se pune zahăr. Apoi adăugați acest sirop peste feliile de chec.

Acesta este checul!

Se poate pune și cacao, dar eu am uitat să pun….m-am grăbit…:D

Poftă bună!

Leave a Reply

