Chec cu pere si mac

Din multele retete puse deoparte pentru blog am ales aceasta reteta pentru voi…ink mai sunt pere asa ca le puteti utiliza preparand un chec foarte buuunnn….

Ingrediente:

5 oua

175 g unt

250 g faina

5 pere

175 g zahar

praf de copt, eu nu am pus un pliculet k mi se pare k e prea mult

esenta de vanilie

4 linguri de mac

Mod de preparare:

Se unge tava de chec cu unt. Apoi se aseaza in tava perele.

Se pune cateva cubutele de unt printre ele.

Apoi untul se mixeaza cu zaharul, la care se adauga si macul.

Se pune apoi faina cernuta impreuna cu praful de copt.

Ouale se bat  cu mixerul si se adauga aici esnta de vanilie. Apoi se toarna in compozitia cu mac.

Si se pune peste perele din tava.

Se pune la cuptor. Eu am tinut checul 40 de minute  la cuptor. Era dat la mic cuptorul la inceput, apoi am dat un pic mai tare.

Se lasa la racit apoi se pudreaza cu zahar.

Pofta buna!

Leave a Reply

