Guacamole, pasta de avocado

Guacamole

O reteta de origine mexicana din avocado. Citeam zilele asta despre avocado cat e de sanatos si cate vitamine, cate minerale…si asa mai departe…asa ca atunci cand am avut ocazia sa iau un avocado nu am ezitat. Ce sa spun parerea mea e ca nu e foarte bun la gust sa il mananci asa singur, asa k am pregatit aceasta salata, reteta de guacamole. Aveti nevoie de: un avocado, o jumatate de ceapa rosie 2 catei de usturoi, o rosie sare, piper suc de lamaie peperoncino, ardei iute (optional) Avocado de taie in doua, se trage de o jumatate pana iese afara si apoi se scoate samburele cu un cutit. Se taie cubulete asa in coaja apoi se decojeste. Se pune peste el repede suc de lamaie pentru ca se oxideaza foarte repede. Se piseza marunt, cat va place de marunt sau il puteti da prin robot de bucatarie sa fie fin. Se taie rosia, ceapa marunt. Se adauga peste avocado, la fel si usturoiul marunt, marunt. Se condimenteza cu sare si piper dupa gust.

Guacamole1

Si iata reteta de guacamole! Asa mi-a placut si mie avocado!Guacamole2

Leave a Reply

