Pulpe de curcan la cuptor

Hmm…ce sa va mai spun eu voua…o noua bunatate am sa va impartasesc azi…o friptura de curcan la cuptor.

Aveti nevoie de:

2 pulpe de curcan, eu am avut si cateva de pui

6 catei de usturoi

rozmarin

boia dulce

piper, sare

salvie

2 frunze de dafin

ulei de masline

o cana apa

o can vin alb

cartofi pentru friptura

o jumatate de ceapa taiata rondele

un morcov mic

Modul de preparare:

Pulpele se curata si se spala. Apoi le-am pus la fiert 10 minute. Dupa ce au fiert le-am lasat la racit. Usturoiul se taie felii pe lungime si se impaneaza pulpele. Se cresteaza si le asezam acolo frumos trecute prin ulei de masline. Apoi se da prin mirodeniile amintite, precum si apa si vinul. Si se pun la cuptor acoperite cu folie de aluminu pentru 50 de minute. Cartofii vin si ei taiati cubutele si pusi in tava. Morcovii se tau feliute peste pulpe.

Se lasa la cuptor timpul indicat apoi se descopera si se mai lasa inca 20 de minute asa.

Se scot din cuptor si sunt gata de servit alaturi de o garnitura buna de cartofi pireu.

Pofta buna!

Leave a Reply

