Ciambelline al vino, biscuiti cu vin

Cum bine stiti acum locuiesc pe teritoriul celor sapte coline si nu am cum sa nu va prezint si voua din retetele pe care le invat aici…Acesti biscuiti sunt foarte buni dimineata cu o cana de lapte, atat pentru cei mari cat si pentru cei mici, sau chiar pentru o gustare intre mese.

Iata reteta:

Un pahar de zahar, folositi acelasi pahar, deobicei un pahar are 250 de ml.

un pahar de vin alb

un pahar de ulei

4 sau chiar 5 pahare de faina (atata faina puneti pana vedeti ca se poate face un biscuite din pasta)

un praf de copt

un praf de sare

coaja de lamaie

esenta de vanilie

100 g zahar pentru ei deasupra

Mod de preparare:

Se pune uleiul, zaharul, vinul, mirodeniile. Se amesteca toate. Apoi se varsa faina putin cate putin pana devine o pasta pentru biscuiti. Sa nu se lipeasca de degete.

Apoi se fac biscuiti, dupa imaginea de mai jos, sau faceti o biluta si la mijloc ii faceti o gaurica. Acest biscuite se pune pe o farfurie unde este asezat zaharul. Pe o parte se face cu zahar si se aseaza intr-o tava pregatita cu hartie. Eu am facut si fara zahar k mie imi plac asa, nu imi plac dulci. Am m-ai pus si cacao si au iesit asa, si cateva bucatele de ciocolata ca decor, ii vedeti acolo in poza, toate sunt optionale. Ies aproximativ 30, 35 de bucati.

Se tine in cuptor 15 minute, 160 de grade. Si sunt gata, o bunatate!!!

Leave a Reply

