Biscuiti spiralati

Am vazut aceasta reteta demult si tot am zis k o fac si am sa o incerc si iata  ca azi am reusit. Au iesit foarte bine acesti biscuiti care pot fi serviti la masa de Craciun sau revelion.

Biscuiti spiralati Biscuiti spiralati gata pentru voi

Asa ca iata ingredientele:

200 g unt la temperatura camerei

un ou

150 g zahar pudra

300 g faina

3 linguri cacao

un praf de copt

sare

esenta de vanilie

coaja de lamaie si portocala rasa

Mod de preparare:

Untul se scoate inainte de a prepara biscuiti cu o ora pentru a fi bun pentru preparare. Untul impreuna cu zaharul pudra se mixeaza pana devine o spuma. Incorporam oul, coaja de lamaie si de portocala, esenta de vanilie, sare, mixand pana se omogenizeaza compozitia.

Adaugam faina si praful de copt si amestecam bine.

Aluatul impartim in doua parti egale. In una din parti incorporam cacaua. Apoi daca este destul de moale mai adaugati faina, eu am avut nevoie, si puneti la congelator. Presaram cu faina masa de lucru si formam 2 dreptunghiuri si le suprapunem unul peste altul. Rulati ca si o clatita si il puneti la congelator 30 de minute sau o ora la frigider.

Bilutele pentru biscuiti Biscuiti spiralati, ruladaBiscuiti spiralati, taierea lor

Se scoate din frigider si se taie feliute de 1cm grosime. Se pun in tava pregatita cu hartie de copt. Se tin 12 minute aproximativ, depinde de fiecare cuptor, asa a fost la mine la 170 de grade. Apoi se scot si se pun sa se raceasca. Se pot servi calzi sau reci, in ambele variante sunt geniali. Am facut doua portii dar abia au mai ramas ceva pe a doua zi dimineata, numai daca am pus eu cativa “sus”!

Biscuiti spiralati super Biscuiti spiralati1

Va doresc pofta buna!

Biscuiti spiralati,sectiune

Un Craciun fericit si multa bucurie alaturi de cei dragi voua!

Leave a Reply

