Tort de clatite pufoase cu gem si mascarpone

Am mai facut un tort de clatite cu frisca si budinca, dar de data asta l-am facut doar cu gem.

Tort de clatite cu gem

Tortul de clatit de cu gem si mascarpone

Acest tort l-am pregatit din urmatoarele ingrediente:

300 g de faina

3 linguri de zahar

3 oua

un praf de copt

600 ml de lapte

esenta de vanilie

100 g de unt

coaja de lamaie

gem de macese

gem de caise

200 de mascarpone

sare

Mod de preparare:

Ouale se separa. Galbenusurile impreuna cu zaharul, untul si laptele se bat. Se mixeaza prima data galbenusurile cu zaharul.Pe urma se adauga unutl si laptele. Se adauga la sfarsit si coaja de lamaie si portocale am pus eu. Se adauga apoi faina amestecat cu praful de copt si sare. Se cerne. Dupa acest procedeu se adauga albusurile batute spuma. Se lasa un pic sa stea aluatul apoi se unge o tigaie prima data cu un pic de ulei si se pune un polonic din aluat. Se intinde si se prajeste pe ambele parti.

Dupa ce s-au prajit clatitele se pregateste asmblarea tortului. Aceste clatite sa stiti ca ies foarte pufoase.

Tort de clatite cu gem si mascarpone, asamblare

Se face 2 clatite mai mari, una pentru deasupra si una dedesupt. Se pune clatita aia mai mare dedesupt. Si se pune un strat de mascarpone amestecat cu gem de caise, apoi un strat de gem de macese si se tot altereaza pana se ajunge sus. Mie mi-au iesit vreo 15 clatite dar l-am facut din 10 bucati. si deasupra l-am ornat cu gem de macese. Foarte delicios!

Se poate inlocui gemul de macese cu ce gem doriti voi.

Tort de clatite cu gem, felii

Pofta buna!

Leave a Reply

