Orez cu sparanghel de padure

Fiind intr-o zona de padure, eu impreuna cu minunatul meu sot am plecat la plimbare sa culegem “asparagi”, asa se numesc in italiana. Si asa ca m-am gandit sa ii fac un orez cu sparanghelul cules.

Orez cu sparanghel, asparagi

Asa ca zis si facut. Am cules vreo 2 buchetele de sparanghel.

L-am pregatit pentru a-l pune la fiert. L-am spalat apoi am rupt varfurile pana unde s-au rupt ele. Le-am pus la fiert intr-o oala cu apa si sare, pana devin un pic moi la coditele lor.

Asparagi, sparanghelSparanghelul taiat

Am curatat o ceapa si am prajit-o in ulei de masline. Am pus o cana de orez si l-am lasat si pe el la prajit un pic. Apoi an adaugat  3 cani de apa. Am condinmentat cu sare si piper. Am lasat la fiert. Dupa ce este aproape fiert orezul am adaugat sparanghelul taiat de 1 cm. Se amesteca si se opreste. Se lasa sa se umfle orezul si cand se serveste se adauga patrunjel tocat marunt.

Orez cu sparanghel

Se serveste cald alaturi de o salata cu ceva carnita sau dupa bunul plac.

Numai bine!

5 Comments (+add yours?)

  1. Cosmo
    May 10, 2013 @ 22:30:02

    Reply

  2. vlad
    Apr 23, 2015 @ 07:10:33

    Salut.Stiu ca i de mult postata reteta dar sper sa mai fii activa pe aici.Din ce tip de padure ai gasit sparanghelul?

    Reply

    • bunataticulinare
      Apr 24, 2015 @ 15:37:58

      Salut si tie! Padurea a fost din maslini, eu locuiesc in Italia, si printre maslini gasesc acesti minuntai sparangheli. Am gasit si printre alte soiuri de pomi dar nu mai stiu exact ce erau, oricum nu i-am gasit in Romania(daca asta credeai).

      Reply

  3. vlad
    Apr 26, 2015 @ 07:15:17

    Ar trebui sa fie si in romania,am auzit pe la altii ca prin zona pietroasa se fac si de aia am crezut ca ai gasit in Romania.Multumesc oricum pentru raspuns.

    Reply

Leave a Reply

