Clafoutis cu cirese

In aceasta perioada aici sunt foarte multe cirese. Si am zis ca o sa fac ceva prajitura. Am “rasfoit” un pic blogurile culinare si am descoperit o prajitura pe nume “clafoutis”, laude mari asupra ei, si am zis ca o fac. Zis si facut. Am facut reteta, dar nu a iesit ce trebuia pentru ca, dupa parerea mea am pus prea multa faina. Sunt multe retete si care zice un gramj, care altul si eu am nimerit unul mai mult. Daca o faceti totusi sa puneti mai putina faina, poate va iesi. Oricum nu ma las batuta si o mai fac o data si revin cu noua reteta. Pana atunci,

Clafoutis

Iata reteta:

500 g cirese

3 oua

200 ml lapte

esenta de vanilie

100 g zahar

180 g faina

unt pentru unsul formei

zahar pudra pentru deasupra

eu am pus si  un pic de praf de copt (optional)

Mod de preparare:

Ciresele se spala si se scot samburii. Se unge tava si se pun ciresele acolo.

Ouale se bat cu zaharul pana se topeste. Se adauga apoi esenta, laptele si faina.

Se pune peste cirese se pune la cuptor.

Prajitura cu cireseClafoutis blat

La temperatura de 180 de grade Celsius 35 de minute, pana trece testul scobitorii.

Et voilà la clafoutis un pic esuat, dar buuunnn la gust, chiar nu a fost rau.

Clafoutis felie

Pe curand!

Leave a Reply

