Chec din albusuri cu nuca si stafide

Dupa cum stiti am facut tiramisu si mi-a ramas 8 albusuri…deci sa fac un chec cu ele era o solutie buna. Iata si reteta de la acest chec rapid si gustos.

Chec din albusuri cu nuca si stafide

Ingrediente:

8 albusuri

15 linguri de zahar

16 linguri de faina

praf de copt

50 g de unt topit si racit

2 linguri de cacao

100 g de nuca prajita si taiata

50 g de stafide

esenta de rom

Mod de preparare:

Albusurile se bat spuma tare. Adaugam zaharul treptat si mizam pana se topeste. Untul in topim si il racim. Dupa care se adauga la albusuri. Punem si esenta de rom.

Faina, praful de copt si cacao se amesteca si se cerne in albusuri. Nuca se prajeste in cuptor si se taie bucatele mici. Stafidele ar trebui sa fie inmuiate in apa calda si esenta de rom, dar eu nu am avut timp si le-am pus asa. Dupa ce s-a cernut toata faina, se adauga nuca si stafidele. Se amesteca bine si se toarna intr-o tava de chec unsa cu unt si tapatata cu faina.

Se pune la cuptor pentru 30- 40 de minute la 180 de grade Celsius. Se face testul cu scobitorea, pentru a fi sigur deorece se poate coace mai repede sau are nevoie de mai mult timp.

Mult spor si va astept pe blogul meu si pentru alte retete.

Chec din albusuri cu nuca si stafide1

Pe curand!

Leave a Reply

