Coronita cu ciuperci

Am vazut demult timp aceasta reteta pe blogul “Caietul cu retete”, si de acolo m-am inspirat pentru aceasta.

Coronita cu ciuperci

Aveti nevoie pentru aluat:

300 g faina

un ou

150 g unt

sare

7 linguri apa rece

Pentru umplutura:

340 g ciuperci, o conserva mare era a mea

cateva cozi de ceapa verde (5 am avut eu)

marar

2 oua

sare

piper

Modul de preparare:

Aluatul: Faina impreuna cu celelalte ingrediente se amesteca in afara de apa care se adauga la sfarsit cand aluatul e sfaramicios. Apa sa fie rece si apoi cat de putin sa lucrati cu aluatul si pus intr-o folie la congelator, trebuia in frigider, dar eu l-am pus la congelator, vreo 40 de minute.

Ciupercile se tau daca sunt mari si se calesc in ulei  de masline, de preferat, pana se rumenesc, si se adauga   cozile de ceapa tocate marunt pana se inmoaie, intre timp ciupercile vin condimentate.

Ciupercile pentru coronita

Se oprese focul si se adauga mararul taiat si ouale. Aceasta compozitie e gata.

Se scoate aluatul din congelator si se intinde pe fundul unei tavi rotunde unsa cu unt in prealabil. Se intinde si se ridica un pic la margine sa poate fi asezata compozitia. Eu am introdus-o la cuptor pentru 10 minute, inainte de a pune ciupercile, intepandu-o cu furculita.

Tarta pentru coronita

Am scos-o si am pus ciupercile pe margine. In mijloc am facut 8 triunghiuri si le-am asezat peste ciuperci. Triunghiurile se ung cu galbenus de ou si lapte si se introduce la cuptor.

Eu am tinut-o 30 de minute, depinde de cuptor, vedeti voi pana devine rumena si coapta dedesupt.

Coronita cu ciuperci la cuptor

Arata foarte bine dar e si delicioasa!

Numai bine!

Leave a Reply

