Prajitura din albusuri cu nuca

Mi-au ramas albusuri de la crema de Tiramisu, si eu nu le arunc ci le transform imediat intr-o bunatate dulce. O prajitura foarte usor de gatit si rapida. Nu dureaza mai mult de 10 minute pregatirea si 20 de minute coptul. Asadar, iata reteta:Prajitura cu nuca si albusuri

Ingrediente:

8 albusuri (sau cate aveti ramase de la vreo crema, mi-e mi-au ramas de la crema de tiramisu)

8 linguri de zahar

15 linguri de faina

sare

praf de copt

100 g de nuca prajita si taiata marunt

o lingura de ulei

esenta de vanilie

coaja rasa de la o portocala si lamaie

2 linguri de cacao

Mod de preparare:

Albusurile se mixeaza si dupa ce sunt mixate bine se adauga zaharul in ploaie, lingura cu lingura. Se mixeaza pana zaharul se topeste. Apoi se adauga esentele, dupa care faina impreuna cu sarea si praful de copt cernute.

La sfarsit se adauga nucile.

Intr-o tava dreptunghiulara sau oricare tava, eu am pus intr-una de tarta, se unge cu unt si se tapteteaza cu faina.

Se toarna jumate din compozitie. Restul se amesteca cu cacao.  Aceasta se pune peste cea alba deasupra. Va fi o compozitie destul de densa, deaceea se intinde cu o spatula. Deasupra se presara nuca taiata.

Prajitura in tava inainte de a o coace

Asa arata scoasa din cuptor.

Prajitura in tava cu nuca

Se introduce in cuptor pentru 20 de minute, 180 de grade Celsius. Faceti proba cu scobitoarea, depinde de cuptoare.Prajitura cu albusuri si nuca

 

Pe curand!

Leave a Reply

