Chec cu nuca in doua culori

In aceasta postare vreau sa va arat un chec pufos si delicios care l-am facut acasa la parintii mei. Am fost in vizita la ei si am profitat de faptul ca aveam ceva albusuri ramase de la un tiramisu, si uite asa a iesit acest chec.Eu am pus mai putin zahar pentru ca noua nu ne place cu mult zahar. Daca simtiti nevoie sa fie mai dulce puteti adauga.Chec cu nucaChec cu nuca a

Avem nevoie de ingredientele urmatoare:

5 albusuri

2 galbenusuri

100 g zahar praf

150 g faina

o lingurita praf de copt

o lingurita de esenta de rom

3 linguri de nuca macinata si 2 linguri de nuci maruntite

2 linguri de ulei sau puteti pune 50 g unt topit si racit

2 linguri de praf de roscove sau cacao

Modul de preparare este unul rapid si usor.

Albusurile de mixeaza bine spuma. Se adauga zaharul pudra (se poate adauga si normal dar trebuie mixat pana numai se simt cristalele de zahar). Dupa ce devine bezea se adauga galbenusurile. Apoi faina impreuna cu praful de copt se cern si se amesteca cu lingura pana se termina faina. Dupa care se adauga nuca macinata, uleiul si esenta de rom.

Se pregateste tava de copt cu hartie de copt. Se toarna jumatate din compozitie. Apoi in cealalta se cerne praful de roscove. Se pune apoi si restul in tava. Deasupra se presara nuca maruntita. Se pune in cuptorul incalzit la 180 de grade si se tine 20 de minute aproximativ. Verificati cu scobitoarea pentru ca sa fiti sigur ca este copt.

Dupa cum v-am spus este foarte usor de preparat si chiar se poate pregati pentru aceste sarbatori care urmeaza.Chec cu nuca in doua culori

Va multumesc ca ati citit si va urez multa sanatate!

Chec cu nuca si praf de roscove

Pe curand!

P.S.Multumesc fratelui meu pentru poze!

Leave a Reply

