Rulada de carne mozaic umpluta cu ou sau carnat la cuptor

Bine v-am regasit si in acest an, anul 2014. Va doresc sa aveti parte de un an cat mai bun. Sa aveti parte de sanatate, pace, bucurie si multa iubire din partea celor dragi. Chiar daca vin mai tarziu cu urarile, nu va suparati pe mine.:) Doresc prin postarile mele pe blog sa va ajut pe voi, cei de acasa, sa facem vietiile noastre mai pline de fericire gatind pentru cineva drag si noua insina o bunatate.

Aceasta reteta se potriveste de minune atunci cand vrei sa faci ceva bun, cat mai repede, aspectuos si gustos, bineinteles. Se poate pregati pentru un pranz, cina alaturi ce o garnitura si sos. Se poate pregati deasemenea si pentru ocazii mai speciale pentru ca are un aspect frumos. Eu am mai facut aceasta rulada dar nu am facut fotografii sa o postez, asa ca acum am pregatit-o pentru revelion si am luat ceva foto. Asadar, sa vedem cum se pregateste.Rulada de carne cu ou

Ingrediente:

  • 500 g carne de porc amestecata cu vita
  • 3 oua
  • 4 linguri de pesmet
  • o ceapa medie taiata marunt
  • 300 g mazare din conserva fiarta (se spala si se stoarce)
  • un morcov fiert si apoi taiat patratele
  • o jumatate de ardei rosu taiat patratele
  • o lingurita mustar
  • oregano, cimbru, patrunjel
  • sare, piper dupa gust
  • 3 oua fierte  sau se poate adauga si carnat de porc de casa afumat sau proaspat (eu am pus afumat)

Se poate adauga si usturoi dar eu nu folosesc din cauza sotului care nu poate manca cu usturoi. Dar daca doriti puteti pune 3 catei de usturoi tocat marunt.

Mod de preparare:

Carnea trebuie sa fie macinata. Se adauga ouale si restul ingredientelor, in afara de ouale fierte.

Se amesteca totul bine. Apoi se pregateste tava. Intr-o tava de chec. Se taie hartie pentru copt pentru tava si pentru peretii laterali sa fie inalta. Se ia jumatate din compozitie si se lucreaza bine pe hartia de copt si se face un dreptunghi. Se aseaza in tava, dupa care ouale taiate pe jumatate se aseaza peste rulou, cu partea taiata in jos.Rulada de carne cu ou, preparare

Apoi restul din compozitie se lucreaza iar bine sa se tina bine impreuna apoi se pune peste rulada din tava. Deasupa se unge cu o pensula cu putin galbenus si lapte.

Se pune in cuptorul incins pentru 15 minute la 230 de grade Celsius apoi inca o ora la 180 de grade Celsius.

Se lasa sa se raceasca apoi se poate taia felii

Se poate servi ca aperitiv sau alaturi de garnituri si sosuri.

Pana la o noua intalnire va doresc multa sanatate si pace sa aveti in suflet.

Leave a Reply

