Linte cu legume in tigaie

Acest fel de mancare este foarte usor de facut si foarte sanatos. Lintea este o sursa importanta de proteine asa ca nu ezitati sa o preparati. Eu am descoperit-o de putin timp si imi pare rau ca nu am aflat-o mai repede. Chiar e buna la gust. Prima data cand am mancat-o a fost in supa crema de linte. Sa vedem lista de ingrediente.

Linte cu legume

Avem nevoie de:

  • 300 g de linte
  • o ceapa
  • un adrei
  • 2 morcovi
  • legume asortate din conserva (sau legume proaspete, eu am avut din conserva de data aceasta)
  • 200 ml pasta de bulion
  • sare, piper
  • oregano, patrunjel

Modul de preparare:

Lintea se pune intr-o oala sa fiarba aproximativ 15- 20 minute. Se pun  morcovii taiati in 4 bucati sa fiarba impreuna cu lintea.

Linte

Apoi acestia cand sunt fierti se tau in bucatele mai mici si se aduaga alaturi de celelalte legume.

Ceapa se taie marunt si se caleste. Apoi se adauga si arediul taiat patratele. Legumele din conserva se trec printr-un jet de apa, se storc si se adauga in tigaie. Pasta de bulion se adauga si ea. Se condimenteaza legumele si se lasa putin sa fiarba. Lintea cand este gata se strecoara, dar apa nu se arunca.

Lintea fiarta

In caz ca mai e nevoie de apa se poate adauga in tigaie (eu am avut nevoie). Deci se adauga  lintea fiarta in tigaie si se lasa sa mai fiarba aproximativ 5 minute. Se adauga si oreganul si patrunjelul la sfarsit si se poate opri aragazul.

Se serveste calda  cu multa pofta!

1 Comment (+add yours?)

  1. Timo
    Jan 21, 2014 @ 08:31:39

    am incercat-o si eu,e geniala

    Reply

Leave a Reply

