Tarta de mere

Tort de mere  in stil italian2

Azi va arat o reteta o foarte buna si simpla prajiturica cu mere, in Italia se spune, torta di mele. Am fost la o italianca mai in varsta si am mancat aceasta torta si am zis sa imi dea si mie reteta sa o fac si eu, deoarece are o compozitie foarte buna, frageda se topeste in gura nu alta. Si iata asa v-o prezint si voua. Nu este greu de facut, extrem de usor. Sa vedem…Tort de mere italian

Ingrediente pentru o portie, eu am avut o tava de diametrul 28. Dar faceam o portie jumatate pentru a iesi mai inalta.

  • 2 oua
  • 250 g faina
  • 150 g zahar
  • 120 g unt
  • praf de copt
  • sare
  • 2 mere
  • arome: esenta de vanilie, scortiosara, coaja de lamaie rasa.

Mod de preparare:

Pentru prima data se topeste untul, pentru ca avem nevoie de el rece.

Ouale se mixeaza impreuna, aproximativ 10 minute, pana devin o crema spumoasa. Se adauga zaharul putin cate putin sa se incorporeze. Se adauga in fir subtire jumatate din unt. Faina vine cernuta impreuna cu praful de copt. Se adauga si sarea. Si din nou se adauga untul. La sfarsit adaugam aromele. Fiecare cum doreste.

Daca e prea densa compozitia se mai adauga lapte, eu am avut nevoie.

Se unge tava cu unt si se tapeteaza cu faina. Se pune compozitia si se pun merele taiate feliute deasupra tortei.

Se introduce in cuptorul incalzit la 180 de grade Celsius pentru 20 de minute.

Tort de mere2

Este foarte frageda, datorita untului. Dar daca vi se pare ca e prea mult unt, eu o sa revin cu o noua reteta cu mai putin unt.

Va doresc multa pofta!

Leave a Reply

