Tarta de mere, prajitura cu mere

Am spus intr-o postare anterioara ca revin cu reteta mai usoara la aceasta tarta, specifica italiana. Am facut-o si eu, dar de mai multe ori ca noua ne place foarte mult. Am preagatit-o cu ceva timp in urma, dar acum am reusit sa o postez. Tot am facut teste si am probat care iasa cel mai bine sa va pot spune si voua.

Tort de mere in stil italian

Asadar sa vedem ingredientele: pentru o tava de 28 cm diametrul (eu am facut o portie si jumatate sa iasa mai mare)

  • 2 oua
  • 180 g faina
  • 150 g zahar
  • 25 g unt topit si racit
  • 70 ml lapte
  • praf de copt
  • arome: scortisoara, coaja de lamaie, esenta de vanilie
  • 2 mere

Modul de preparare:

Pentru prima data se topeste untul, pentru ca avem nevoie d el rece.

Ouale se mixeaza impreuna, aproximativ 10 minute, pana devin o crema spumoasa. Se adauga zaharul putin cate putin sa se incorporeze. Se adauga in fir subtire untul. Faina vine cernuta impreuna cu praful de copt. Se adauga si sarea. Se adauga laptele. La sfarsit adaugam aromele. Fiecare cum doreste dupa gust.

Daca e prea densa compozitia se mai adauga lapte, eu am avut nevoie.

Se unge tava cu unt si se tapeteaza cu faina. Se pune compozitia si se pun merele taiate feliute deasupra tortei.

Tort de mere1

Se introduce in cuptorul incalzit la 180 de grade Celsius pentru 20 de minute.

Tort de mere copt

Sa o incercati cu incredere caci este buna, buna!

Tort de mere

Leave a Reply

