Biscuiti cu cocos si ciocolata

Din nou o reteta facuta de fratele meu. Vrea sa va arate si voua ce usor si simplu se fac acesti biscuiti cu cocos.

Biscuiti cu cocos

Ingrediente:

  • 300 g faina
  • 3 albusuri
  • 50 g ciocolata alba rasa
  • 1 lingurita de bicarbonat de sodiu
  • 200 g nuca de cocos
  • 200 g zahar(brun) praf + 2 plicuri vanilie
  • 150 g unt

Timp de pregatire: cu poze cu tot mi-a luat 40 de minute.
Timp de coacere la cuptor: 10 – 12 minute la 180 grade Celsius.

Mod de preparare:

In prima etapa se amesteca faina cu bicarbonatul de sodiu, cocosul, zaharul si ciocolata.

Biscuiti cu cocos9Biscuiti cu cocos8

In a doua etapa se topeste untul dupa care ar fi bine sa il puneti la racit(desi eu nu am mai facut). Se bat albusurile dupa care puneti untul peste si continuati cu mixerul. Daca untul e prea fierbinte albusul se face foarte subtire, totusi nu stiu daca ar avea vreo influenta.

Biscuiti cu cocos5Biscuiti cu cocos6jpg

In a treia etapa se pune mixtura de mai sus(albusul) peste mixtura de la etapa 1(faina si cocosul) si framantam bine.Biscuiti cu cocos7Compozitie biscuiti

Pentru ultima etapa facem forme din aluatul rezultat. Eu am facut forme simple(ca si biscuitii) formate in palma pentru prima tava iar pentru a doua tava am facut bilute mici.

Biscuiti cu cocos3

Atentie: puneti biscuiti cat mai distantiati pentru ca se umfla. Bilutele au iesit mult mai bune pentru ca sunt moi inauntru pe cand biscuiti au iesit foarte crocanti. Sunt bune si intr-un fel si intr-altul.

Biscuiti cu cocos2 Biscuiti in cuptor cu cocos Biscuiti cu cocos1 Biscuiti cu cocos in tava Biscuiti cu coco Biscuiti 

Am incalzit cuptorul 5 minute dupa care la 180 – 200 grade am tinut timp de 10 – 12 minute.

Serviti cu un capucino sau o cafea.

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Biscuiti cu cocos | Bunatati culinare

Leave a Reply

