Tort cu mac si crema de budinca

Tort cu budinca

Vreau sa va spun inca de la inceput ca acest tort l-am pregatit de ziua mea. A iesit foarte buuunnn. Nu e cu crema gretoasa si multa munca. Trebuie doar sa avem rabdare si sa urmarim pasii si o sa ne iasa un tort insiropat si cu arome. Si acum cu cadoul primit de la fratii mei pot sa cantaresc cat mai corect posibil ingredientele. O sa il vedeti mai jos intr-o fotografie cantarind macul (am pus doar de proba, macul nu trebuie cantarit). Thank you brothers! Tort cu budinca, sectiuneTort cu budinca si suc de portocale Mie mi-a luat 3 ore sa il pregatesc. Nu e dificil de preparat…si asa cum zicea cineva “sa trecem la treaba”.

Ingrediente: Pentru blat:

  • 6 oua
  • 150 g zahar
  • 8 linguri de faina
  • 3 linguri mac macinat
  • 3 linguri de nuca de cocos
  • 50 g unt topit si racit
  • sare
  • praf de copt
  • esenta de vanilie

Pentru umplutura:

  • 2 plicuri de budinca de vanilie
  • 800 ml lapte
  • un ou (optional)
  • 8 linguri de zahar
  • 2 banane
  • 5 portocale rosii, zemoase
  • un plic de gelatina rosie
  • 4 linguri de frisca

Decor: un mar si o felie de portocala

Mod de preparare: Blatul Separam ouale. Galbenusurile se mixeaza cu zaharul si esenta de vanilie pana devin o crema fina (eu pun zahar pudra ca sa se topeasca mai repede). Untul se topeste si se lasa la topit. Cand s-a racit se toarna in fir subtire in compozitia cu galbenusuri. Albusurile se mixeaza cu un praf de sare, pana devin o bezea tare. Apoi galbenusurile vin puse peste albusuri, un pic cate un pic. Se amesteca cu lingura de silicon sau lemn. Se adauga macul si nuca de cocos. Si in cele din urma se cerne faina impreuna cu praful de copt. Mac si cocos Se pregateste o tava cu hartie de copt. Eu am folosit o tava de diametrul 28 cm. Se pune la cuptorul preincalizit la 180 de grade Celsius. Se tine 30- 40 de minute. Faceti proba scobitorii sa fiti siguri, voi va cunoasteti cuptorul. Intre timp pregatim budinca pentru ca trebuie sa se raceasca. O preagatim dupa instructiunile de pe plic, doar ca punem 400 ml de lapte in loc de 500 ml. La sfarsit inainte de a opri focul la budinca adaugati galbenusul de ou si amestecati bine si repede. Mai lasati un minut si opriti focul. O puneti intr-un vas de ceramica sau portelan si puneti o folie deasupra si lasati la racit. Albusul se bate spuma si se adauga atunci cand este rece. Nu este obligatoriu sa puneti oul, dar eu l-am pus ca il aveam deja spart, si l-am folosit. Intr-adevar galbenusul face budinca mai delicioasa. Budinca Bun. Intre timp ce budinca se raceste noi ne intorcem la cuptor sa vedem daca nu e gata tortuletul nostru. Stoarcem portocalele sa avem sirop pentru tort. Mai adaugati un picut de apa daca e prea acru si putin zahar daca vi se pare ca nu sunt dulci.Portocale rosii Tortul il scoatem si il lasam la racit. Apoi il taiem in doua si incepem sa il insiropam cu sucul de portocale (eu il insiropez foarte bine, si am mai avut nevoie de un pic de sirop si am facut din apa, lamaie, esenta de rom, zahar). Punem prima parte a tortului pe un platou. Impartim budinca in doua. Prima parte o impartim in doua. Va spun si de ce. Punem prima parte pe primul strat. Bananele le taiem feliute si le asezam pe tortulet. Tortul Acum cealalta parte de budinca o punem peste banane. Deci cred ca ati inteles cum vine. Se aseaza cu mare grija cealalalta parte a blatului si punem restul de budinca. Doar ca aici budinca se amesteca cu cele 4 linguri de frisca batuta. Budinca devine mai spumoasa. Se aseaza uniform peste tot.Crema de budinca Se pregateste gelatina dupa instructiunile de pe plic. Se aseaza decorul dupa cum vreti si imaginatie. Aici fiecare cum vrea. Apoi se pune gelatina care s-a lasat la racit intre timp. Se aseaza cu lungura uniform. Trebuie sa va grabiti pentru ca aici gelatina se intareste repede. Lasati sa curga pe margini. Tort aniversar cu budinca Si cred ca atat este de facut la tortul nostru. Se pune la racit cel putin 2 ore si se serveste. Eu l-am terminat la ora 13 si l-am savurat la ora 21, defapt ceilalti ca eu nu mananc asa de tarziu, mai ales dulce. Dar nu va faceti griji a doua zi am savurat si eu o felie din tortul pe care l-am facut cu atata pasiune. Daca nu puneam pasiune in al face nu imi iesea asa de bun. Si sa stiti ca este adevarat ca starea pe care o avem influenteaza felul cum pregatim.   Asadar, puneti pasiune in ceea ce faceti si o sa iasa super bine! Sectiune tort cu budinca Tort cu budinca si banane Va doresc numai bine si va invit la o felie de tort din partea mea! Tort

Leave a Reply

