Briose din albusuri

Briose din albusuri bicolore

Cum am facut din nou tiramisu, mi-a ramas albusurile de la crema, pentru ca eu nu le pun in crema. Si ma gandeam ce sa fac cu ele. Azi e ziua sotului meu dar facem tortul pentru duminica si am zis ca ii fac ceva asa mai special pana atunci. Si am zis ce ar fi sa il astept cu niste briose pufoase si in varful lor un puf de frisca. Zis si facut. Am scos toate ingredientele ce le-am avut si au iesit aceste minunate briose, bicolore, putem sa le zicem, ca sunt si albe si negre. Hai sa vedem ce implica aceasta prajiturica.

Muffins din albusuri pufoase

Ingrediente:

  • 6 albusuri
  • 6 linguri de zahar
  • 8 linguri de faina
  • o lingura de mac
  • 40 g de stafide
  • cateva bucatele de rahat (optional)
  • sare
  • 2 linguri de ulei
  • 8 linguri lapte
  • praf de copt
  • 2 linguri cacao
  • coaja de la lamaie

Mod de preparare:

Incalzim cuptorul intre timp la 180 de grade Celsius.

Albusurile se mixeaza bine pana devin tari. Se adauga zaharul si sarea si se mixeaza in continuare pana devin o bezea tare. Se pune uleiul si laptele si se amesteca cu lingura de lemn sau silicon.

Faina o cernem impreuna cu praful de copt peste compozitie. Amestecam bine. Compozitiei noastre adaugam macul si stafidele.

Ca sa fie mai speciale am ales sa pun in jumatate din compozitie cacao. Asa ca am pus in forma de briose doar pana la jumatate compozitia alba (sa zicem asa). Am adaugat bucatele de rahat si apoi am pus cealalta parte din compozitie amestecata cu cele 2 linguri de cacao.

briose din albusuri

Le introducem la cuptor pentru 20 – 30 de minute, facem proba scobitorii. Le scoatem afara si le lasam la racit.

Se pot servi alaturi de un lapte cald dimineata sau oricand avem nevoie de ceva bun si dulce. Sunt asa de pufoase ca nu te opresti sa mananci doar una.

BrioseBriose din albusuri, sectiune

Nu am reusit sa fac poze in timpul prepararii dar sunt usor de preparat.

Muffins din albusuri cu mac

Sa aveti o  zi minunata!

Muffins din albusuri

 

Leave a Reply

