Biscuiti cu stafide si fulgi de porumb

Biscuiti cu fulgi de porumb si stafideBiscuiti cu cornflakes si stafide

Dorinta de a pregati acesti minunati biscuiti “s-a nascut” cu vreo doua saptamani in urma cand am intrat intr-o patiserie din orasul meu si am luat acesti biscuiti care mi-au tras cu ochiul. Am gustat impreuna cu sotul meu si ne-a placut mult. Si uite asa am zis ca o sa ii fac eu acasa, ca doar nu o fi asa de greu. Am venit acasa, am cautat reteta, am gasit si am asteptat momentul sa ii pregatesc. Azi a fost ziua lor. Sunt usor de facut, rapizi si foarte foarte deliciosi, crocanti si pufosi in acelasi timp. In Italia au o denumire ciudata “brutti ma buoni “, adica urati dar buni. Se pot lua dimineata la mic dejun cu o cana de lapte cald sau ca o gustare intre mese.

Ingrediente:

  • 250 g faina
  • 125 g zahar
  • 125 g stafide
  • 2 oua
  • 80 g unt la temperatura camerei
  • 100 g fulgi de porumb
  • praf de copt
  • sare
  • esenta de vanilie (optional)
  • esenta de rom (optional)

Mod de preparare:

Primul lucru pe care il facem este sa punem stafidele la inmuiat. Incalzim apa cat sa le acopere. Cand apa e calda turnam peste stafide, adaugam si putina esenta de rom.

Untul lasat la temperatura camerei il mixam cu zaharul si ouale pana se omogenizeaza (5 minute).

Preparare biscuiti

Faina impreuna cu praful de copt, sarea se cern peste aceasta compozitie. Se mixeaza bine. Stafidele se storc bine. Se adauga la compozitie. Punem si esenta de vanilie, daca vrem. Luam o mana de fulgi de porumb si ii punem si pe ei. Amestecam bine tot. Apoi luam cu o lingura si formam bilute si le trecem prin fulgi de porumb asezati pe o farfurie intinsa.

Aluatul biscuitilor

 

Le punem direct intr-o tava pregatita cu hartie de copt, si ii aplatizam putin cu mana.

BiscuitiLe punem la cuptorul incins la 180 de grade, pentru 20 de minute. In caz ca se coc mai repede sa va uitati, depinde de cuptor. La mijlocul timpului ii intoarceti pe cealalta parte sa se rumeneasca bine.Biscotti brutti ma buoni

Biscuiti cu stafide si fulgi de porumb

Lasati sa se raceasca si apoi savurati cu cea mai mare placere.

Biscuiti cu cornflakes

Sunt absoult deliciosi!

Biscotti con cornlakes e uova

 

 

Leave a Reply

