Pasta rece cu ton

Pasta rece cu ton

O pasta foarte usor de facut si foarte delicioasa, foarte condimentata  si gustoasa. Din doi pasi si trei miscari pasta este gata. Voi puteti adauga ce ingrediente mai vreti in pasta. De exemplu puteti adauga masline, eu nu le pun ca nu imi plac. Sa va arat ce am pus eu. Din ingredientele enumarate ies 3 portii.

Pasta rece

Ingrediente:

  • 250 g de pasta farfale (pasta scurta)
  • O conserva de ton in ulei de masline
  • 350 g de rosii cherry, puteti pune si alt tip
  • 2 oua fierte
  • O jumatate de conserva de porumb
  • Un morcov
  • 100 g mozzarella sau emmental
  • Frunze de busuioc
  • Sare, piper

Mod de preparare:

Pasta se fierbe dupa instructiunile de pe pachet. Intre timp rosiile se tau in doua, ouale fierte se taie cubulete, morcovul se razuieste, mozzarella se taie cubulete si ea. Funzele de busuioc trebuie sa fie proaspete, se rup cu degetele in bucatele mai mici.

Toate acestea le amestecati cu pasta impreuna cu conserva de ton si cu uleiul. Daca nu va place uleiul din conserva il puteti arunca si sa folositi ulei de masline.

Condimentati cu sare si piper. Amestecati  bine si o puneti la rece o ora inainte de servire, sau puteti lasa la temperatura camerei.

Usoara pentru stomac si foarte sanatoasa pentru o cina sau chiar un pranz. Eu pregatesc aceste paste si le pun la pachet pentru sotul meu (ii plac foarte mult).

Pasta fredda

Multa sanatate va doresc!

Leave a Reply

