Rulada “ochi de elefant”

Rulada ochi de elefant

Am facut aceasta rulada cu un timp in urma si vroiam sa o refac. Zis si facut. Dar ca de data aceasta am adus o schimbare la crema, care mi s-a parut mult mai buna. Dar eu am sa va scriu si cealalta varianta. Oricum o faceti este foarte buna, curand eu am sa o refac, este extraordinara!

Rulada ochi de elefant cu crema

Ingrediente:

  • 300 g biscuiti simpli
  • 100 g unt
  • 150 g zahăr
  • 200 ml lapte sau apa
  • 6 linguri cacao
  • 2 banane

Pentru crema:

  • 300 ml lapte
  • 100 g nuca de cocos
  • 80 g unt
  • 3 linguri de gris
  • 5 linguri de zahar
  • sare
  • 100 g nucă de cocos+ 125 g unt și 5 linguri de zahăr pudră (pentru cremă, varianta veche)

Mod de preparare:

Biscuitii se macina cu ajutorul robotului de bucatarie sau gasiti voi o metoda.🙂 Lasati cateva bucatele mai mari prin biscuiti, nu ii macinati toti fin.

Se pregateste un sirop. Se pune untul la topit impreuna cu laptele si zaharul. Se adaugă cacao făcută prima dată separat într-o cană cu un pic de apă, sa nu se faca cocoloase. Se lasa sa fiarba aproximativ 5 minute pana incepe sa se ingroasa.

Acest sirop se adauga putin cate putin peste biscuiti. Se amesteca bine pana se omogenizeaza si se leaga bine compozitia. Eu am avut nevoie inca de 50 g de biscuiti, probabil din cauza untului. In cazul in care compozitia este prea moale se adauga biscuiti macinati, asa cum am facut eu.

Se pregateste o folie de plastic dreptunghiulara. Peste ea se intinde uniform compozitia de biscuiti in forma dreptunghiulara.

Se pregateste crema intre timp.

Prima varianta. Se amesteca untul la temperatura camerei impreuna cu zaharul si nuca de cocos.

A doua varianta: Se pune laptele la fiert impreuna cu untul, zaharul si sarea. Cand incepe sa fiarba se pune grisul. Se lasa sa fiarba 5 minute, pana incepe sa se lege, dar nu va fi foarte densa compozitia, nu va speriati, pentru ca vine adaugat nuca de cocos. Mai lasati inca 2 minute pe foc si apoi intindeti crema peste compozitia cu biscuiti. rulada de biscuiti

Se aseaza bananele pe margine. Se ruleaza cu mare grija sa iasa o rulada stransa si perfecta. Se lasa invelita in folia de plastic. Se pune la firgider 3, 4 ore sau peste noapte, asa cum am facut si eu. Este foarte buna si delicioasa!

Rulada de biscuiti cu cocos

Distracti placuta la preparare!!!Rulada ochi de elefant1

Leave a Reply

