Rulouri din piept de pui umplute cu ciuperci si mozzarella

Aveam musafiri la cina si nu stiam ce sa pregatesc. Eram pregatita cu piept de pui. Imi venea tot felul de idei, dar pana la urma am ajuns la aceste rulouri din piept de pui umplute cu ciuperci si putina branzica. Si nu imi pare rau ca am ales acest mod de a pregati. Au iesit foarte bune si au fost laudate.🙂

Rulouri din piept de pui umplute cu ciuperci

Ingrediente (pentru 12 bucati):

  • piept de pui, 2 bucati
  • 10 ciuperci
  • 250 g mozzarella
  • sare, piper
  • 2 catei  de usturoi
  • 100 g parmezan

Mod de preparare:

Pieptul de pui se spala si se sterge cu prosop de hartie. Pieptul se taie in doua. Apoi fiecare jumatate inca in 3 felii. Se taie ca pentru snitel. (Eu am avut 4 bucati de piept de pui mai mici si unul mai mare, si mi-au iesit 30 de bucati, plus a mai ramas cateva felii de piept de pui care nu le-am folosit fiind prea mici.) Deci dintr-un piept de pui sa va iasa 6 felii de piept de pui. OK.

Urmatoarea etapa. Se condimenteaza cu sare si piper fiecare felie de piept de pui. Intre timp spalam ciupercile si le feliem subtire si le calim in putin ulei de masline cu catei de usturoi taiat felii mai mari, care la sfarsit se vor scoate afara. Le sotam pana se evapora apa.

Si incepem… Se ia felia de piept de pui si intr-un capat de pun ciuperci si deasupra se razuieste mozzarella. Se ruleaza si la capat se pune scobitori, daca e nevoie. Se procedeaza la fel pana la ultima felie.

Se pun intr-o tava termorezistenta unsa cu unt. Se introduc la cuptor pentru 30- 40 de minute. Spre sfarsit le scoatem afara si presaram parmezan razuit fin si mozzarella daca va mai ramas. (Eu prima data le-am fiert 3-5 minute intr-o tigaie cu apa, dar daca le tineti mai mult in cuptor puteti trece peste aceasta etapa.)Rulouri din piept de pui umplute cu ciuperci si mozzarella

Se servesc calzi alaturi de cartofi la cuptor si salata sau ce doriti voi!

Rulouri din piept de pui umplute

Leave a Reply

