Pastai verzi picante

Fasole verde picanta

De putin timp, mi-am luat o revista cu profil “food”, in stil italian, bineinteles si am rasfoit-o de foarte multe ori, (imi place enorm sa rasfoiesc reviste de profilul asta) inca nu am reusit sa o citesc toata, dar cu siguranta am sa o citesc. Si cum mi-a cazut ochii pe o reteta faina am si facut-o. Ca doar nu cumpar revista doar sa ma uit la retete fara sa le probez, normal nu? Saptamana asta am cumparat pastai verzi si azi am pregatit aceste minunate pastai. O reteta extrem de simpla si sanatoasa! Sa vedem cum se pregateste!

Pastai picante

Ingrediente:

  • 500 g pastai verzi
  • 20 ml ulei de masline ( 3 linguri)
  • un catel de usturoi
  • un ardei iute rosu
  • 30 g de pesmet
  • 50 g parmezan (optional, dar foarte bun)
  • sare

Mod de preparare:

Fasolea spalata, curatata de ate si codite si taiata la varfuri, se rupe in bucati potrivite si se pune la fiert in apa clocotita cu sare (pastaile nu se pun la fiert in apa rece, pentru ca se intaresc). Se lasa la fiert 7 minute, se strecoara si se lasa la scurs de apa.Fasole verde

Intre timp usturoiul taiat marunt il calim intr-o tigaie cu uleiul de masline. Il lasam la foc mic, un minut apoi adaugam fasolea, cu grija sa nu ne stropim cu ulei. Se taie ardeiul iute, rondele si se pune si el. Lasam 5 minute fasolea sa prinda aromele si oprim. Servim calde. Pesmetul presaram deasupra si servim! Parmezanul ras se pune si el, daca ne place.

Pastai verzi picante

Se serveste simplu sau ca si garnitura la carnuri!

Fasole verde simpla

Foarte rapid si bun!

Leave a Reply

