Somon la gratar cu legume

Cine nu stie ca somonul e un deliciu select. Iata, va spun eu. Este unul dintre cei mai scumpi pesti, de pe piata, dar este foarte gustos. Se poate prepara in mule feluri. Eu azi l-am pregatit pentru prima data pe gratar. A iesit foarte bine!

Somon la cuptor cu legume

Ingrediente:

  • 2 felii, rondele, medalioane de somon
  • 300 g de legume: morcovi, praz, mazare, conopida, pastai verzi
  • sare, piper
  • lamaie

Mod de preparare:

Somonul se curata de solzi, daca nu a fost curatat. Se condimenteaza, se stropeste cu suc de lamaie si se lasa sa stea 30 de minute, la frigider.Somonul pregatit

Se pune pe gratar si se lasa 7 minute pe o parte, 7 minute pe alta. Eu am avut oala aia cu gratar si capac deasupra. Acolo l-am facut si a iesit bine.

Intre timp, pregatim legumele. Eu le-am avut congelate. Se pun intr-o tava antiaderenta la calit, in putin ulei de masline. Le lasam 2 minute apoi adaugam apa, nu foarte multa. Sa fiarba putin legumele. Se pune capacul si se lasa sa fiarba pentru 10 -15 minute.

Legumele inabusite

Se servesc calde alaturi de somon si multa, multa lamaie!

Leave a Reply

