Cuscus cu legume si naut

 

Cuscus cu legume si naut

Se serveste cald si rece! Ambele variante sunt bune. Cuscusul nu prea ii place sotului, dar nici eu tare nu ma avant dupa el. Dar sa facem ceva nou, ceva colorat si gustos am ajuns sa pregatesc aceasta reteta. Am vazut-o intr-o revista cu profil “food”, si am zis ca intr-o zi am sa o fac. Si azi am facut-o!

Cuscus cu legume

 

Ingrediente: (pentru 4-6 portii)

  • 150 g cuscus
  • 2 morcovi
  • un cartof mare
  • 2 dovlecei
  • un ardei rosu (eu am pus galben, nu am avut rosu😦 )
  • 240 g naut din conserva sau puteti sa ii fierbeti voi
  • ulei de masline
  • seminte de susan
  • sare, piper
  • patrunjel
  • parmezan

Mod de preparare:

Legumele se curata. Toate se tau marunt cuburi, de aceleasi marime. Puneti uleiul de masline intr-o tigaie antiaderenta si adaugati morcovul si cartoful. Adaugati 100 ml apa, acoperiti si lasati pentru 5 minute.

Adaugati apoi ardeiul, amestecati si coaceti pentru inca2-3 minute. Adaugati in cele din urma dovleceii, adaugati sare,piper, amestecati si lasati inca 5 minute. Legumele trebuie sa fie moi.

Puneti intr-o oala apa cu sare la fiert. Aproximativ 400 ml de apa pentru cantitatea de cuscus. Cand fierbe apa, puneti cuscusul, opriti focul si acoperiti oala cu un capac. Lasati la umflat 8-10 minute. Dupa care puneti cuscusul peste legume (cuscusul trebuie sa fie complet separat, fiecare bobita).

Nautul il stoarcem de lichidul din conserva si il spalam si lasam la scurs. Dupa ce s-a scurs il adaugam legumelor si amestecam cu atentie.

Cuscus con verdure e ceci

Deasupra se presara patrunjel tocat marunt, seminte de susan si aschii de parmezan. Eu l-am servit alaturi de rosii proaspete!

Cuscus cu legume si naut1

 

Pofta buna!

 

Leave a Reply

