Inimioare dulci din aluat cu nuca

Inimioare dulci cu nuca

Zilele trecute am vazut pe blogul Violetei Postolache , o reteta foarte draguta de inimioare dulci si am zis ca am sa le fac. Aseara le-am facut si au iesit foarte bune. Doar ca eu nu am pus ciocolata ci am pus nuca si gem de smochine (am incercat pe o portiune si ciocolata, dar va spun parerea mea, ca nu ies bune, pentru ca ciocolata se arde si devine amara).

Inimioare din aluat cu nuca

Ingrediente:

-pentru aluat:

  • 600 g faina
  • 300 ml lapte caldut
  • 2 linguri miere de albine
  • 50 g unt
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 oua
  • 7 g drojdie uscata
  • sare
-pentru umplutura:
  • 300 g nuci maruntite grosier
  • 4 linguri de gem de smochine (cum preferati)
  • 2 linguri de cacao si 2 linguri zahar praf
  • coaja razuita de lamaie si portocala bio
  • un ou batut

Mod de preparare:

Se cerne faina. Se amesteca cu praful de drojdie si sarea. Adaugam ouale batute impreuna cu laptele incalzit si mierea. Se toarna incet peste faina si se amesteca cu o lingura. Cand nu mai putem ne punem pe treaba si facem cu mana. Pe rand adaugam untul topit, dar nu fierbinte, si uleiul de masline. Framantam bine pana se dezlipeste de pe peretii vasului. Lasam sa dospeasca intr-un loc ferit de curenti si acoperit cu un prosop de bumbac. Lasam pentru o ora.

Intre timp preparam umplutura. Nuca se taie grosier si amestecam cu restul ingredientelor.

Intindem aluatul intr-o forma dreptunghiulara cu o grosime de jumatate de cm. Intindem oul batut cu o pensula.Foaia dreptunghiulara

Intindem umplutura peste foaie (eu am pus si cu ciocolata, dar voi intindeti nuca peste tot).Umplutura

Rulam  din ambele laturi  astfel incat cele doua rulouri sa se intalneasca la mijlocul foii de aluat. Taiem de 1.5 cm latime.Rularea

Intoarcem fiecare bucata din rulou si tragem in partea de jos de alut pentru a-i da forma de inima. Inimioare in tava
Punem inimioarele formate in tava pregatita cu hartie de copt. Le ungem cu restul de ou batut cu o pensula si le lasam inca 20  de minute la dospit. Le punem in cuptorul incalzit la 180 de grade Celsius pentru 20- 30 minute, depinde de cuptor.
inimioare din aluat
Lasam sa se raceasca si le servim!
Inimioare cu nuca

Leave a Reply

