Cheesecake cu nuca de cocos fara coacere

Cheesecake cu nuca de cocos proaspataCheesecake cu nuca de cocos si capsuni

Imi place! Imi place!  Deci chiar imi place, cheesecake! Imi trec prin cap tot felul de combinatii si care ma atrag cel mai tare le aleg si le pregatesc. Asa se face ca am ajuns la cocos. Mie imi place foarte mult nuca de cocos si in final am ales sa fac un cheesecake cu nuca de cocos proaspata. Are un gust nemaipomenit de bun, va spun clar😀.Cheesecake cu nuca de cocos

Nu sunt foarte multe de povestit, daca va place nuca de cocos nu mai stati pe ganduri. Usor de pregatit, nu necesita coacere si se face rapid. Doar ca cel mai rau si greu e asteptarea peste noapte a cheesecake-lui.🙂 Dar asteptarea merita!Cheesecake cu nuca de cocos felie2

Cheesecake cu nuca de cocos felie3

Ingrediente:

pentru blat

  • 250 g biscuiti
  • 70 g unt topit
  • 70 g nuca de cocos proaspata rasa
  • o lingura cacao amara
  • o jumatate de lingurita de scortisoara (puteti pune mai multa in functie de preferinte, eu deja aveam biscuitii cu arome)

pentru umplutura

  • 250 g mascarpone
  • 200 g crema de branza
  • 250 g iaurt cu cocos (muller am folosit eu, avea si nuca de cocos in el)
  • 100 g nuca de cocos proaspata
  • 5 linguri zahar praf
  • coaja de lamaie bio
  • suc de lamaie
  • 300 g capsuni (optional)
  • un plic gelatina, 10 g

Deasupra vine dat cu nuca de cocos rumenita in cuptor.

Mod de preparare:

O nuca de cocos va ajunge linistit pentru acest cheesecake.Nuca de cocos1

Prima data o luati si o deschideti, cred ca stiti procedeul cum se face. Va las aici un link care sa va fie de ajutor in caz ca nu va descurcati.

Miezul de la nuca se marunteste. Eu am fost ajutata de robotul meu. Daca nu aveti robot o veti razui pe razatoare.Nuca de cocosNuca de cocos bucatele

Puneti deoparte 70 g de cocos pentru blatul de biscuiti si 100 g pentru umplutura, restul vine pus intr-o tava si se rumeneste la cuptor, pentru a decora deasupra cheesecake-ul.

Incepem cu blatul. Biscuitii se maruntesc la robot.  Amestecam cu cacao, scortisoara si nuca de cocos proaspat rasa. Se topeste untul si se toarna peste biscuiti. Se amesteca bine, bine.

Pregatim tava. O tava cu inel detasabil, 28 cm diametru am folosit eu. Se inveleste toata cu folie de plastic. Punem amestecul de biscuiti in tava si cu o lingura ii apasam bine, astfel incat blatul de biscuiti sa fie uniform si foarte bine legat. Punem tava la frigider pana ne ocupam de umplutura.

Gelatina o punem la inmuiat intr-un vas cu 5 linguri de apa, pe care o lasam 10 minute.

Intr-un bol punem branza mascarpone, crema de branza si iaurtul. Mixam 2 minute. Adaugam zaharul praf si mai mixam putin. Adaugam nuca de cocos proaspata, coaja de lamaie si sucul de la lamaie. Amestecam din nou.

Gelatina se topeste apoi pe aburi, ATENTIE NU trebuie sa fiarba!!! Amestecam continuu pana devine lichida. O luam de pe foc, lasam sa se raceasca putin si o incorporam in crema de branza. Amestecam energic. O turnam peste blatul de biscuiti. Nivelam bine. (Eu am pus un strat de capsuni taiate in jumatate peste blatul de biscuiti apoi am pus crema.)

Se acopera cu o folie de plastic si se lasa la frigider 3, 4 ore sau de preferat peste noapte.

Asamblarea

Se presareaza deasupra fulgii de nuca de cocos rumeniti si cateva capsuni.

Cheesecake sectiune

Se serveste cu multa pofta!

Cheesecake cu nuca de cocos felie2

Este extraordinar!

Cheesecake o farama

Leave a Reply

