Vinete si rosii

Vinete si rosii scazute

Am avut ocazia sa mananc la pranz la o italianca zilele trecute si cum ei pregatesc foarte simplu si bun, nu am avut altceva la pranz decat vinete si rosii facute acolo intr-o oala pe aragaz, parca uitata de italianca (dar si asta e un secret, sa se faca la foc mic). Am ramas foarte surprinsa cat de bun a fost si de atunci am facut acasa de 4 ori deja. L-am servit cu paine proaspta de faina de grau dur si alaturi de o bucata de mozzarella. Foarte, foarte bun!

Ingrediente:

  • 3 vinete
  • 6- 7 bucati rosii  mari de gradina
  • 4 catei de usturoi
  • 5 -6 frunze de busuioc proaspat
  • 100 ml ulei de masline
  • sare
  • piper

Mod de preparare:

Se spala vinetele, se curata (pot ramane si cu coaja) si se tau cuburi egale. Rosiile la fel se spala si se tau cubulete. Peste vinete se pune sare si se lasa aproximativ 15 minute. Vinete si rosii

Se pun intr-o oala antiaderenta amestecate impreuna cu usturoiul taiat feliute, uleiul de masline si frunzele de busuoic. Se acopera cu un capac si se lasa la foc mic. Se amesteca din cand in cand. Ele lasa apa si se fac in acea apa, in cazul in care nu lasa apa (ceea ce mie inca nu mi s-a intamplat) puteti adauga. Le lasati sa se patrunda bine aromele, se lasa la foc mic 30- 40 de minute.Vinete si rosii taiate

Se serveste calda cu paine proaspata! Poate fi servita ca si garnitura sau asa simplu!Vinete, rosii si busuioc

Dementiala!

 

 

Leave a Reply

