Crochete cu naut si spanac

crochete-cu-nautDe putin timp ne-am intors din vacanta din Romania si vroiam sa manac ceva nou la cuptor. Vazusem ca Laura postase o reteta interesant cu naut am zis ca trebuie sa o fac. Si uite asa am facut aceste crochete. Rapid de facut si bune la gust. Sunt un fel de chiftelute la cuptor.

Ingrediente ( 25 de bucati):

  • 400 g spanac fiert
  • 400 g naut
  • o ceapa  alba
  • 2 catei usturoi mici
  • o lingura patrunjel tocat
  • sare
  • piper
  • pesmet
  • 1-2 linguri ulei de masline

Mod de preparare:

Spanacul se spala si se pune la fiert in apa cu sare. Se lasa sa fiarba 2- 3 minute. Se strecoara si se lasa la racit. Se scurge bine de apa, se ia in mana si se scurge.

Nautul se spala si scurge la fel si el.  Punem spanacul in robot, adaugam boabele de naut, usturoiul si ceapa curatate si taiate in bucati potrivit, patrunjelul,  sare si piper dupa gust. Mixam cu robotul pana devine o pasta omogena. Cum portia e un pic mare am pus pe rand la mixat si apoi le-am amestecat intr-un bol.pregatire

Formam crochetele cu mana si le dam prin pesmet. Le asezam in tava de cuptor tapetata cu hartie de copt si le stropim cu putin ulei de masline.crochete-cu-naut-preparare

Se coc la cuptor la 180 de grade Celsius, cate 10 minute pe fiecare parte.

Se pot servi calde cat si reci.

Noi le-am servit alaturi de iaurt natural si mustar si painica calda scoasa din cuptor.crochete-cu-naut-si-spanac

Foarte bune!

 

Leave a Reply

