Biscuiti crinkle

biscuiti-crinkle

Prima data cand am vazut acesti super tare biscuiti am zis ca trebuie sa fac si eu. Vecina mea mi-a adus intr-o dupa masa sa gust ce facuse si erau acesti biscuiti. Cand i-am vazut i-am si cerut reteta. Mi-a dat-o si i-am pregatit si eu, doar ca nu mi-au iesit. S-au copt prea tare, sau intepenit, crapaturile nici nu mai zic ca nu au iesit. DAR…intr-o buna zi am vazut acesti minunati biscuiti pe pagina teoskitchen proaspeti facuti si de ea. Si am zis gata am sa ii fac. Si uite ca am facut dupa reteta ei doar eu am modificat cantitatea de zahar si atunci automat am scazut si uleiul si cacao. Nu sunt greu de facut, mie mi-au iesit din prima dupa aceasta reteta, e important sa tineti aluatul la rece, eu l-am tinut peste noapte.

biscuiti-crinkle-sectiune

Au devenit foarte populari in ultima vreme asa ca va aduc si eu reteta! Sunt foarte deliciosi, moi in interior si crocanti in exterior. crinkle-biscuits

Ii puteti pregati si pentru sarbatorile care vin, chiar arata bine…si parca sunt in tema cu zapada!biscuiti-crinkle1

Ingrediente(30 bucati):

  • 180 g faina
  • 80 g cacao
  • 150 g zahar pudra (puteti pune mai mult,pana la 300 g, mie imi plac cu mai putin zahar)
  • 2 lingurite praf de copt
  • sare
  • 100 ml ulei de floarea soarelui
  • 3 oua mari
  • miezul de la un baton de vanilie
  • aproximativ 100 g zahar pudra pentru tavalit

Mod de preparare:

Amestecam bine ingredientele uscate, faina cernuta, cacao cernuta, zahar pudra, praf de copt si sarea. Intr-un bol inalt vom mixa ouale impreuna cu uleiul si vanilia, pentru 10-15 secunde. Adaugam treptat ingredientele uscate si amestecam in continuare cu mixerul la viteza mica pana avem un aluat inchis la culoare, dens si lipicios. Mixerul va merge greu aveti grija sa nu il fortati. Punem aluatul intr-o folie de plastic si il dam la rece pentru minim 4 ore, eu l-am pus peste noapte(cred ca e varianta cea mai buna). Pregatim tava cu hartie de copt. Luam din aluat cu o lingura si formam bilute de marimea unei mingi de ping-pong. Tavalim bilutele prin zaharul pudra bine, bine, sa fie acoperite cu un strat gros si uniform. Punem biscuitii in tava, lasand 3-4 cm intre ei, pentru ca se maresc la copt. Ii coacem la temperatura de 180 de grade Celsius, pentru 10-13 minute, pana au o crusta si apar crapaturile specifice biscuitilor crinkle. pregatire-biscuiti

Ii lasati sa se raceasca si ii puteti savura bucurosi! Nu neaparat sa se raceasca…sunt extremi de buni si calzi, dar nu fierbinti! Crocanti si moi in interior! Superbi!biscuiti-crinkle2crinkle-biscuiticrinkle-biscuits1

Leave a Reply

