Rulada cu dulceata de cirese

Rulada cu gem de cirese

Am vazut de foarte multe ori rulade umplute cu tot felul, am si mancat dar nu am facut niciodata. Asa ca azi am facut una simpla, asa ca de inceput, umpluta cu gem de cirese. Gemul este facut de mine cu cirese din gradina. Un gem foarte aromat si gustos. Iar rulada impreuna cu acest gem a iesit minunata! Usor de facut si imediat ati terminat un desert bun!Rulada cu gem de cirese1

Ingrediente:

  • 5 oua
  • 120 g zahar
  • 120 g faina
  • esenta de vanilie
  • sare
  • 30 g zahar pudra
  • un varf de curcuma (optional)
  • gem de cirese (care vreti)

Mod de preparare:

Separam galbenusurile de albusuri. Mixam galbenusurile cu 80 g zahar pana devin o crema, se deschid la culoare. Totodata aici am pus si curcuma, daca vreti sa o adaugati pentru culoare, nu schimba gustul oricum. Intr-un vas incapator punem albusurile si le mixam impreuna cu un praf de sare, cu paletele de la mixer curate, daca prima data am facut galbenusurile. Dupa ce sunt bine batute adaugam restul de zahar ramas. Le mixam pana avem o bezea, o spuma ferma. Punem si esenta de vanilie. Punem albusurile peste galbenusuri, lingura cu lingura, amestecam cu spatula cu miscari de impaturire, de sus in jos, astfel incat sa nu scoatem aerul din compozitie. La final adaugam faina cernuta si amestecam in continuare cu miscari lente. Punem compozitia in tava de la aragaz, cea mare, unsa cu unt si tapetata cu faina sau pregatita cu hartie de copt. O nivelam bine sa fie uniforma si o punem la cuptorul preincalzit la 180 de grade Cesius pentru 10 minute aproximativ, pana trece tesul scobitorii. Rasturnam blatul pe o hartei de copt pudrata cu zahar pudra si o rulam cat de strans putem, eu am facut-o pe lungime, voi o puteti face si pe latime. O lasam la racit. Dupa ce s-a racit luam rulada o desfacem si o ungem cu gem de cirese sau dupa bunul plac si o rulam din nou strans. O punem la rece pentru o ora sau chiar doua iar apoi o pudram cu zahar pudra si poate fii taiata si servita!Pregatire si umplere

Simplu, frumos si gustos!Rulada cu gem de cirese3

Numai bine va doresc!

Rulada cu gem de cirese2

Leave a Reply

