Caracatita baby la grill

Dupa cum v-am spus, am revenit cu reteta fratelui meu…Si cum era de asteptat a facut o reteta cu fructe de mare.

Caracatita baby la grill

Aveti nevoie de:

500 de gr caracatita baby
ulei de masline, otet balsamic
condimente: oregano, busuioc, oregano – in functie de preferinte
jumatate de lamaie
2-3 frunze dafin

Eu am cumparat o punga de 500 de gr de caracatita baby congelata. Am gasit super oferta la supermarket asa ca am zis de ce sa nu incerc si eu sa vad cum e, ca tot romanul 🙂

Se decongeleaza dupa care pui in oala cu apa la fiert. Nu foarte multa apa, depinde de cantitate, cat sa treaca peste  ele putintel. La doua minute dupa fierbere pui 2 frunze de dafin. In timpul fierberii caracatita se face rosie. In 10 minute se opreste de la fiert. Atentie daca fierbe mai mult e posibil sa se faca ca si cauciucul. De mentionat ca in momentul in care fierb aceste fructe de mare au miros pe masura.Caracatita baby la grill fierberea
Bine, intre timp intr-o farfurie punem ulei de masline, otet balsamic, oregano si sare.
Cica aceasta caracatita dupa fierbere trebuie curatata de pielea rosie. Eu nu prea am avut ce curata. Probabil doar la aia mare.
Continuand, in aceasta mistura punem caracatita baby si amestecam bine. La tigaia grill, sau gratar in functie de ce avem punem la foc. Nu tinem mult, 5 minute, se va strange putin din tentacule.

Caracatita baby la grill preparareCaracatita baby la grill2
Ca orice reteta de peste servim cu lamaie, stoarcem peste si va lua un gust foarte bun.
Nu specific condimente specifice, fiecare poate sa puna ce ii place mai mult. Eu folosesc oregano, menta macinata, busuioc, fiecare cu masura, desigur.

Caracatita baby la grill 1

Lasă un comentariu