Salata de vinete simpla cu ulei de masline

Vinete cu ulei de masline

Salata de vinete fara maioneza…da parca m-am saturat sa tot fac maioneza la salata de vinete, chiar daca o fac vegetala, cu apa dupa naut, am zis ca vreau ceva simplu si sanatos. Nu stiu daca cineva a incercat aceasta varianta dar va spun ca mie imi place foarte mult. Simplu si rapid, un aperitiv, o gustare rapida. Aveam 3 vinete coapte in frigider si am zis ca incerc sa mananc fara sa mai fac maioneza. Am intins pe paine un pic maruntite, am pus ulei de masline, sare, rosii si busuioc. Si uite asa am dat de aceasta gustare foarte gustoasa. Haideti sa vedem cum se face. Nu e complicat nimic.Vinete coapte cu ulei de masline

Ingrediente:

  • vanata coapta sau cate doriti, in functie de persoane ( musai sa fie pe plita, gratar dar nu in cuptor, ca nu are aceeasi aroma), puteti coace mai multe si tot luati din frigider, la mine sta pana la 4 zile in frigider, mai mult nu am probat
  • ulei de masline extravirgin
  • sare
  • rosii
  • busuioc, patrunjel

Mod de preparare:

Vinetele se coc pe plita. Se curata, se pune sare peste ele si se lasa la scurs vreo 2 ore.  Se pastreaza la rece. Taiem grosier vinetele si le asezam pe o felie de paine, punem putin ulei, sare si apoi punem rosii taiate felii, garnisit apoi cu busuioc si patrunjel. Cam asta este tot, foarte simplu dar delicios. Daca voi vreti puteti pune si ceapa rosie taiata marunt. Eu de data asta am facut simplu. Asa de simplu…asa de bun…Vinete cu ulei de masline1

Pofta buna!

Lasă un comentariu