Rulouri cu ton si branza

Rulouri cu ton si branza2Rulouri cu ton si branza

Un aperativ rapid care arata bine pentru orice petrecere. Se pot lua chiar si la lucru la pachetel. Sunt foarte delicioase si aromate. Se fac atat de repede ca nici nu va dati seama si sunt usor de realizat.

Rulouri cu ton si branza1

Ingrediente:

Ingrediente pentru rulouri cu ton

  • 300 g aluat de foietaj
  • 2 conserve de ton in ulei de masline, ale mele aveau 160 g una
  • 100 g branza sarata de care aveti
  • sare, piper
  • 2 linguri de parmigiano
  • marar sau leustean depinde de preferinte
  • si o lingura de bulion (eu am pus doar in jumatate, am probat amandoua gusturile)
  • susan si mac pentru decor
  • 2 linguri de lapte pentru uns
  • o lingura crema de branza

Mod de preparare:

Aluatul de foietaj se scoate din frigider si se lasa la racit.

Pregatim pasta de ton. Punem tonul il amestecam bine cu branza razuita si restul ingredientelor. Intindem foaia de aluat si punem pasta.

Pregatirea rulourilor

Se lasa un centimetru pe margine fara pasta pentru a se lipi foietajul. Se infasureaza cu grija foaia si se pune la congelator pentru 30 de minute, sa se intareasca sa putem taia bine rulourile (eu nu am avut asa de mult timp la dispozitie).

Se tau aproximativ de 1,5 cm -2 cm grosime si se pun pe orizontala in tava pregatita cu hartie de copt. Se ung cu lapte si se presara susan sau mac.

Le coacem pentru 20-30 de minute la 180 de grade Celsius.

Rulouri cu ton in tavaRulouri cu ton

Se lasa sa se raceasca si se aseaza pe un platou.

Rulouri cu ton1

Se pot servi si calde si reci!

Rulouri cu ton3

Sunt foarte gustoase!

Rulouri cu ton2

Lasă un comentariu